WATCH TYGA & Honey Cocaine CONCERT HERE!

 


Victoria just got our tickets and now we’re pre-funking at my crib before we head out to the TYGA CONCERT!! (CIROC LIFE BABY!)

YAYYYY!!! Meet us in the 21+ Lounge @RoselandPDX! (I’m so excited! I just can’t hide it!) Once we got in, we went straight to the bar to order us a couple of drinks! (2 CIRCOC/CRAN please!)  The whole crowd started screaming out “TYGA! TYGA! TYGA! TYGA!!!” I couldn’t help but join in too! This was the moment everyone in the theater was anticipating for!

 

Lil Twist opened up the show and he did a great job getting the crowd all rattle up for our Last King to come out! The energy was off the chain and everyone around us was giggin’ already! We were so lucky to get good seats to dance ON TOP OF! HAHA I had to make sure Tyga was able to see my 5 Foot ASS!! The show was so LIVE I couldn’t stop my body from moving the whole time  (oops that’s why my camera was so shaky! >.<)

When Honey Cocaine hit the stage everyone in the crowd was cheering and going absolutely nuts! She was sooooooo freaking cute twerking it! Her presents and her SWAG made the whole show for me!

“I do the Shit these Bitches Too Pussy To! Too Pussy To! Too Pussy To!!!” ~Honey Cocaine

 

Portland misses you guys already and I can’t wait for you to come back and perform again!!

CARELESS WORLD TOUR is still on the road so make sure you catch them in your city!!

 

Me & My Rider Victoria! I couldn’t have asked for a better date! I can’t believe they let us two Ninjas through security LMAO!!! ^_^ (We’re so Gangsta!)

“I got a sign on my dick, Bad Bitches ONLY!!” ~Tyga

 

Here’s a Backstage PASS Video from @HoneyLKCocaine

SCHWAG TV EP1

SCHWAG TV EP2

 

 

SCHWAG TV EP3

 

End of Summer Outings Downtown Life

 

Sunday Night Downtown Portland at the Barrel Room

[ Shelley, Em, Me, Chi Linda, & Anny ]

 

It was actually Crackin on a Sunday Night!! It was a super last minute idea and I can’t believe everyone showed up! Lol! Great way to do share an Unexpected & Lovely Event! Lol

 

[ Anny, Me, & Em ]

 

All these Girls have always kept it 100. I’m so thankful I have you beautiful ladies in my Life.

 

Night Out on the Town!!  Time to Go Dancing!

One too many Jäger Bombs for me! LOL

 

“I love my Bitches I love my Bitches

All my Bitches who ’bout their Riches

Diamonds on their Wrist; pose for the Pictures

Hairs & Nails did and their Heels so Vicious”

-Trina {My Bitches}


{Blurry But I Still LOVE IT!}

Miss Anny & Miss Juicy


[ Em, Jen, Me, Shelley, Anny, & Fay ]

I’m So Fadeddddd lol

 

Wednesday Night Happy Hour at Portland City Grill

[ Fay, Anny, & Me ]

Portland City Grill 30th Floor ^_^

Girls Night!!!!!!

[ Fay, Anny, Me, Shelley, Jennifer, Victoria, & Em ]

Take 2 hahaha

 

{ Portland City Grill Bathroom Pic }

 

Ended Our Girl’s Night off with Voodoo’s Donut!

Yummmm!!!


LOL Naomi wanted to say Hi! hahahaha